Tiada produk di dalam kereta
SKECHERS Online menerima kaedah pembayaran berikut:
* Visa
* MasterCard
* Pindahan Bank Dalam Talian
* eDompet
Sila ambil perhatian bahawa SKECHERS Online tidak menerima sebarang kad kredit/debit yang dikeluarkan oleh bank di luar Malaysia.
Kredit & Penyelesaian Masalah Kad Debit
Menyelesaikan Masalah Ralat Pembayaran Kad Kredit/Debit
* Semak untuk memastikan maklumat pengebilan yang anda masukkan adalah betul.
* Jika kad itu baharu atau baru dikeluarkan semula, pastikan ia telah diaktifkan.
* Kami tidak menerima kad kredit antarabangsa.
* Jika anda masih mengalami ralat selepas melengkapkan langkah di atas, sila hubungi syarikat kad kredit anda.
Had Perbelanjaan Harian untuk Kad Debit
Kebanyakan kad debit dan cek mempunyai had perbelanjaan harian yang mungkin melambatkan pemprosesan pesanan walaupun terdapat wang yang mencukupi dalam akaun. Sila hubungi bank pengeluar kad untuk mendapatkan maklumat tentang had perbelanjaan harian anda jika anda menghadapi kesukaran membuat pesanan anda.
Pengesahan Akaun
Untuk mengelakkan kelewatan dalam memproses pesanan anda, sila pastikan alamat pengebilan pada pesanan anda sepadan dengan alamat yang tertera pada penyata bank anda. Jika anda tidak pasti alamat pengebilan anda, sila hubungi terus bank anda.
Mencari Kod Keselamatan Kad Kredit Anda
Kod Keselamatan Kad Kredit ialah nombor tiga atau empat digit unik yang dicetak di hadapan (American Express) atau belakang (Visa/MasterCard) kad anda. Pesanan anda tidak boleh diproses tanpa kod ini.
Bolehkah saya menggunakan dua kod diskaun dalam pesanan SKECHERS Online saya?
Kod diskaun promosi tidak boleh digabungkan. Anda boleh menggunakan satu kod diskaun bagi setiap pesanan SKECHERS Online.
Bagaimanakah saya boleh menghubungi Khidmat Pelanggan SKECHERS?
Pasukan perkhidmatan pelanggan kami boleh dihubungi melalui e-mel atau melalui telefon.
Untuk menghantar e-mel kepada kami, sila gunakan "Hubungi Kami" pautan di bahagian bawah sebelah kiri skrin anda. Sila ambil perhatian: Kami dibuka Isnin hingga Jumaat dari 9 pagi-6 petang GMT +0800. Kami akan membalas sebarang e-mel yang diterima di luar waktu perniagaan biasa secepat mungkin, mengikut susunan yang diterima.